LECTURE

LECTURE

mercredi 28 novembre 2012

Programa de Diversidade Cultural

Ante a existencia no noso Centro de alumnado de diferentes nacionalidades, e a iniciativa do Departamento de Orientación do Instituto, vaise desenvolver nos diferentes cursos da ESO, un programa interdisciplinar de diversidade cultural.
Este programa realizaráse na titoría e contará cunha posta en común do material elaborado polos diferentes grupos. As nacionalidades do alumnado da ESO, existentes no Centro actualmente, son as seguintes:
ARXENTINA BRASIL EEUU
FRANCIAROMANÍAMOLDAVIAPERÚ
REPÚBLICA DOMINICANAVENEZUELA
COLOMBIASUIZAESPAÑA

11 commentaires:

  1. Eu estou facendo o traballo sobre suiza que un pais moi bonito e interesante.
    Laura V.

    RépondreSupprimer
  2. Laura S.
    Yo voy a representar con Ana a la Republica Dominicana

    RépondreSupprimer
  3. Son Ana
    Estou facenodo o traballo con Laura S. Estamolo facendo sobre a República Dominicana

    RépondreSupprimer
  4. Yo cogi Venezuela, un país con algunas dificultades, pero muy bonito.
    André.

    RépondreSupprimer
  5. eu estou facendo o traballo sobre os estados unidos
    DIEGO

    RépondreSupprimer
  6. Eu estou traballando co pais de España xunto con Fany. Na comunidade autónoma de Galicia dise que abunda o marisco.
    Leticia

    RépondreSupprimer
  7. mais diversidade miguel v.c.

    RépondreSupprimer
  8. Estou facenodo o traballo con Ariana , estamolo facendo sobre o Brazil .


    Thályta .

    RépondreSupprimer
  9. Aarón: España es el mejor país!

    RépondreSupprimer